reklama

Radosť...

Ja radosť, v srdci mám Ja Božiu lásku, prežívam On sklonil  ku mne On dotkol sa ma dnes

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

On ukázal mi tajomstvá

On zmenil mi môj svet

On prežialil tento deň

Láskou, krásnou, čistotou

Slzy radosti, tlačia sa mi

do očí... Ja môžem, byť

pri ňom. V jeho srdci len.

Môžem zaspávať s láskou,

pri srdci. Boh ma ľúbi, ja to

viem. On je v mojom

srdci každý jeden deň

Michaela Hégerová

Michaela Hégerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľmi tvorivé a kreatívne dievčatko s veľkou chuťou do písania. Mám rada poéziu a strašne rada čítam napínavé príbehy. Milujem čítanie "Sväte písmo", je to najlepšia kniha akú kto kedy napísal, pretože ju napísali ľudia pod vplyvom ducha svätého... :) super nie ? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu