reklama

Túžba za štastím

Ja smútok v srdci mám Ja bolesť prežívam Kdeže sú tie krásne dni ? Kde sa pominuli ? Už nevidím zmysel žiť... Už viac žiť nechcem tak Chcem nový život mať. Žiť v láske, kráse, čistote. Prežívať šťastné obdobie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja verím, že príde čas lásky

Ja verím, že prídu krásne dni.

Smútok raz pominie a slnko

sa raz ukáže a nastane nový

deň. Pán mi zasvieti na cestu

a prežiari každú tmu v mojom

živote.

Kedy ten čas príde to nik netuší

Kedy slnko vyjde to vie iba Pán.

Pán ktorý stvoril túto zem.

Pán ktorý nás miluje.

Pán Boh ktorý lásku nám ukázal

tým, že nám svojho syna dal, aby

kríž svoj pre nás niesol až na Golgotu

a zomrel za nás, aby mi sme mohli

žiť v sláve a láske s ním.

Michaela Hégerová

Michaela Hégerová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľmi tvorivé a kreatívne dievčatko s veľkou chuťou do písania. Mám rada poéziu a strašne rada čítam napínavé príbehy. Milujem čítanie "Sväte písmo", je to najlepšia kniha akú kto kedy napísal, pretože ju napísali ľudia pod vplyvom ducha svätého... :) super nie ? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu